INFO Hé, het regent

Volgende post is niet glutard-specifiek. Ik weet dat u hier bent om te lezen over mijn avonturen als onbevreesde glutard, maar vandaag geen geweldige ontdekkingen (even terzijde: heeft u mijn kaart al gezien? Ik zoek nog tips voor Brussel trouwens, tell me tell me tell me) noch gefaalde bakprestaties, want vandaag wijd ik mijn blog aan mijn gigantische frustraties met betrekking tot ons weer. Want vanmorgen hebben we en famille voor een vijftal minuten in de zachte zomerzon van een tas koffie kunnen genieten, om daarna een van de katten op haar buik over het terras te zien kruipen bij de belachelijk ostentatieve donder (serieus, overcompensatie much) en het nu opnieuw te zien zeiken dat het geen naam heeft. Het is zo-mer. Z-O-M-E-R.

Omdat ik geen witty comments kan verzinnen om mijn frustraties grappig te maken (I tried, there is too much of the sad), besloot ik gewoon voor u de Belgische zomer 2016 samen te vatten in 5 afbeeldingen:

afbeelding via Giphy
afbeelding via Giphy
afbeelding via Giphy
afbeelding via Google
afbeelding via Giphy

Dan ga ik nu verder mijn haar haten omdat het nadruppelt op mijn kin en bureau, mijn voeten vervloeken omdat ze geen enkele plas missen, mijn humeur verder laten kelderen tot onder nul, mezelf kwellen door op Instagram naar zonovergoten vakantiefoto's van mensen die beter af zijn te kijken en mijn lichaam voorbereiden op een winterslaap door het nodige glutenvrij eten te bingen. Ahhh, die zomerse reflexen.

Reacties