INFO #decemberglutenvrij

Ho ho ho liefste lezertjes! (Ik beeld me nu even in dat ik met deze aanspreking 95% van mijn lezerspubliek verlies. Silent tears.) Het is bijna december! En potverdekke, de glutards zullen vrolijk verwend worden tijdens de decembermaand, want wij hebben een zeer speciale aftelkalender voor jullie voorzien: glutenvrij naar 2015! (DAT RIJMT.) HOLY SHITE, het is al bijna 2015. Da's wel even slikken.





Edus, het concept: glutards united proudly present een aftelkalender naar 2015. Elke dag verschijnt er van een andere blogger een post rond het thema 'december' (die had u niet zien aankomen hé). Zoals bij die ozo nostalgische aftelkalenders naar Kerstmis waarbij u iedere dag achter een luikje een verrassing vond, zal de exacte volgorde van wie er wanneer de pen vastneemt in december voor u een verrassing blijven - maar u kan zich naast een woordje van mezelf ergens in december (ik mag dat niet vergeten), ook aan de volgende schrijvers verwachten:

Bakers and Fakers
Dion Glutenvrij
Creatief Glutenvrij
Via Facebook, Twitter en de verschillende blogs zal duidelijk worden wie aan de beurt is en aan wie de pen wordt doorgegeven. We gebruiken hierbij steevast #decemberglutenvrijWe beginnen morgen, maandag 1 december. Brace yourselves, winter is coming. And there will be jingle bells.

PS: Bedankt aan Mirjam van 'Ik ben glutenvrij' voor het initiatief en aan Bakers & Fakers voor het mooie logo. En bedankt aan u, trouwe lezer.

Reacties